هنا شيحة تكشف تفاصيل مثيرة عن شقيقتها حلا

  • الخميس 2021-10-21 - الساعة 09:53

شاشة نيوز - كشفت الفنانة المصرية هنا شيحة عن تفاصيل مثيرة حول شقيقتها المعتزلة حلا شيحة وحقيقة إرتدائها للحجاب مرة أخرى في لقاء صحفي معها.

و قالت هنا في لقاء صحفي مع لميس الحديدي: "السوشيال ميديا بتاخد الكلام برا المضمون بخصوص حلا وغيرها، وتقول الي عايزة تقوله لأنها عايزة توصل رسالة معينة".

و أضافت هنا" ساعات ببقى في حاجات لازم تتقال بالطريقة دي لأنه الفعل أصلا كان كده، لو الفعل عامل كده طب أنا هرد فين؟ هرد في التليفون؟ لا طبعا آسفة".

و تابعت" لو أنا جيت هاجمت لميس على إنستقرام، وقولت لميس عملت كذا كذا، وما كلمتكيش وما قولتش ده بيننا احنا التنتين، و لا رفعت التليفون وقولت كذا زي ما بيحصل، فأنا بجد عملت ده على الملأ، فلميس هترد إزاي وتعملي إيه؟".

و استكملت هنا" التصريحات الي تقالت عن عيلتي كذب و تم تحريفها من سياقها، لا اللي حصل ده مش حقيقي حصل بسبب الصحفيين اللي بيصطادوا في المية العكرة، اللي هما أصلا بياخدوا الكلام ويحرفوه ويحطوه بمعنى تاني جدًا".

و اختتمت تصريحها: "أنا بحترم رأي حلا وما بجبرهاش على شيئ انها تعجب بإشي أو متعجبش، أنا ما بتدخلش بقراراتها ولا هي بتدخل بقراري أبدًا، لأنها إحنا متربيين كدا".